Sevdiğim Rüyaymış Meğersem…

Bugün tekrar merhaba dedim hayata…Tekrar sarıldım benliğime…Neler bekliyordu beni diye düşünürken,ne yaşayacağım diye sayıklarken gerçekten bişilerin olmadığını sezdim.Mesela sen…Herşey güzel başlamıştı.Seviyordum,seviliyordum sanmıştım kendimce…Seni hayal ettim,sonra var olmayan sevgini,sonra bizi…Herşey ne kadar güzeldi halbuki…Mutluluktan ağlıyordum hep.İyiki var diyordum senin için.Beraber olduğumuz zamanları düşünüyorum da ne güzel günlerdi be ,herkes sevgimizi kıskanır olmuştu.Herkes ibretle bekıyordu bize…

Sonradan farkettim ki meğersem bu bi rüyamış.Farkettiğim an uyanmaya çalıştım.Tokatlıyordum kendimi,uyandırmaya çalışıyordum benliğimi.Çok geçte olsa uyandım sevgilim…Senin yokluğunu gördüm,senin olmadığını zor da olsa anladım…Uyandığımda da o rüyada da sen yokmuşsun aslında…Gittiğin zamanı hatırlıyor musun?Ben bir tek o zamanı hatırlıyorum.Çünkü o zaman gidişindi tek gerçek…Kaç kuruşluk insanlara gittin?Kimler için terkettin beni?Kimlere sattın bedenini?Kaça satın aldılar o kahpe yüreğini?Nerdesin şimdi?Kimi aldın kalbine?Kimi sevdin delice?Nerdesin be sevgilim söyle? Çok mu sevdim seni yoksa gidişin bundan mı?

Yorum bırakın