DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ASKİMMM!


Canım sevgilim benim doğum günün kutlu olsun seni bugün daha çok seviyorum ve her geçen gün dahada çok sevmeye devam edeceğim inşallah.Öncelikle annene burada seni doğurduğu için çok teşekkür etmem gerekio galiba 🙂

Aşkım ben bu güne kadar hep seni aramışım biliyomusun? Sen yokken hayatım o kadar boş ve anlamsızdı ki ve sen bi gün o güzel gözlerinle bana gülümsedin ve o an bütün hayatım artık sen oldun. Artık tek kişi değilim iki kişiyim.

Etiketler:

Bir Yanıt to “DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ASKİMMM!”

  1. Kara Prens Says:

    sensiz hiçbir doğum günüm geçmesin…geçerse eğer o gün benim ölüm günüm olsun…

Bir Yanıt Bırakın

