Sen Aşksın…

Bir gün bana deselerdi ki sen bu kadar çok seveceksin ve birine sadece aşkım diyecek, bazen nerede ve ne zaman da olduğunu unutacak kadar birini çok seveceksin, sarhoş olacaksın deselerdi o an, inanmazdım. Ama artık inanıyorum ve en çok seviyorum 🙂
Bir gece benim için hayat çok fazla oyun oynadığı bir vakit yeni bir şarkı keşfetmiştim. Şarkının adı: “Send me a Angel” yani “Bana Meleğimi gönder” şarkının ismi bile bana bir umut olmuştu. O şarkıyı o gece defalarca dinledim. Her defasında benim yerime dua ediyor. Bana benim için meleğimi diliyordu. Şarkı tam olarak şöyle:
Ben burdayım hadi artık bana Meleğimi gönder diyordu ruhumu okşayan şarkı 😦 Ve tam o anda Meleğim’in sesini duydum 🙂 O tahli ve neşe dolu sesini ilk duyduğumda çok şaşırdım. Tüm bunlar hayalimde yaşanmadı ama adeta hayal gibiydi 🙂 Seni asla bırakmam diyebilecek bir sesti bu. Bundan daha güzel ne olabilirdi ki. Üstümdeki o tüm kara bulutlar videodaki sabahın ilk ışıklarındaki gibi bir güneş yükseldi hayatımda. Taze ve güzel…
Kimseyi sevmedim senden daha güzel aşkım 🙂 Sen aşkın ta kendisisin…

Ve biz tam böyleyiz, de mi aşkiim 🙂

Etiketler:

Bir Yanıt to “Sen Aşksın…”

  1. Pembe Mandalina Says:

    Teşekkürler askimm :)Kalbin ömürlük bende emanettt 🙂

Bir Yanıt Bırakın

