Güneşi Gördüm Filmi İzle {fragman}

Mahsun Kırmızıgül’ün yazıp yönettiği harika film Güneşi Gördüm’ü dün gördük. Filmi önceki Beyaz Melek filmiyle kıyaslayanlar var. Ben de izlerken öyle bir karşılaştırma yaptım. Hem konu hem de filmin tadı gerçekten çok farklıydı ve Mahsun, bu işi gerçekten biliyor. Bir röportajda dediği gibi filmi izledikten sonra herkes bana ve ekibime saygı duyacaktır. Saygı duyulacak bir iş ortaya çıkarmış. Filmi izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. Hele de bu aralar çok ağlamak isteyenler kaçırmasın.

gunesi-gordum-afis Filmde Türkiye ve Avrupa ülkelerindeki yaşam standartları çok güzel karşılaştırılmış. Ayrıca Doğu ve Güneydoğuda iki ateş arasında yaşayan masum halkın dertleri yansıtılmış. Bu anlamda orada doğan ve oraları bilen biri anlatabilirdi. Güçlü bir senaryo olmuş. Bir diğer değindiği konuda Türkiye’deki eşcinsellerin hayatı. Eşcinselliğin bir seçim değil, tam tersi yaradılışın bir gereğidir denilmiş. Zaten final sahnesinde kardelenin güneşi görmesi ile birlikte bile bile ölümü istemesi beni oracıkta vurdu, perişan etti😥

Daha fazla kendimi tutamam tüm filmi anlatırım bakın🙂 Gidin, görün, Türk Sineması kazansın! Fragmanını hala izlemeyen varsa aşağıda izleyebilir. Güneşi Gördüm filmi izlenir.

Önemli güncel açıklama:

Sitemiz film ve müzik yayınımızdan dolayı Türkiye’nin bir çok yerinde erişime mahkeme kararıyla kapatılmıştır. Telif haklarını ihlal ettiğimizden dolayı artık film ve müzik yayını tanıtım amacıyla sadece fragmanları yayınlanacaktır. Bilginize sunarım. Burdan mahkeme kararının da bozulmasını ve blogumuzun tekrar yayına geçirilmesini istiyoruz.

Film hakkındaki yorumlarınızı sürdürebilirsiniz. Oscar ödülleri yolunda da Güneşi gördüm filmine başarılar diliyoruz. Teşekkürler


Güneşi Gördüm Filmi İzle {fragman}

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

6 Yanıt to “Güneşi Gördüm Filmi İzle {fragman}”

  1. Anonymous Says:

    manyak ya bu süheyla yürü git isine kizim sen fazla avrupa filmleri izliyorsun galiba bu filmin neresi kalitesiz, kalitesiz olan sensin aptal

  2. bülent Says:

    koyun satan her insan pkk ile mağarada mı takılıyor.film sacmalıklarla baslamıs.klasik doğu demogojisi acındır kendini mantık bu….

  3. GÜNEŞ Says:

    MEYVENİN ALASINI VERMİŞ MAHSUN KIRMIZIGÜL..TAŞLAYIN BAKALIM..ZİRA YOK DİYORSANIZ BUYRUN DAHA ALA MEYVELERİ SİZ VERİN İZLEYELİM…FİLMDEKİ HERKESİN EMEĞİNE ,YÜREĞİNE SAĞLIK OLSUUUN…GÜNEŞİ GÖRDÜM DİYEBİLECEĞİNİZ GÜNEŞLİ GÜNLER…

  4. mehmet ziya sertdemir Says:

    NE EDONIZLAAAAAAAAAA

  5. süheyla Says:

    kendimi bir avuç salak la muhatep bıraktığım için çok kızıyorum kendime.pardon tamam tamam.çok güzeldi harikaydı.oskar moskar yok mu arkadaşlar.hadi gayret

  6. masum_2008 Says:

    Ben diyomki ey milet su anda okuyanlat ne olacak bu türkiyenin hali bi yanda terör bir yanta asker kim dur kiyecek kac sene surecem bu savas ben diyomkine düsüncelerinizi masum_2008@hotmail.de yazin ne olurr hakli oldugumu veya haklis oldugumu yazin

Bir Cevap Yazın

