Dünyanın En Havalı Tuvalet İşaretleri

Çok oldu bloggerdal.com’da resim paylaşmayalı. Aslında vardı güzel ve ilginç şeyler ama ben de ruh yoktu 🙂 Bu bloga uğrayan çoğu kişinin blogun blog olmaktan çıktığını gerek yorumlar gerekse yukarda bulunan iletişim kısmından bana belirttiler. Aslında ben şunu belirteyim ki öğrenciyim ve internette harcadığım masrafları, tamamıyla bu blogtan çıkarmaya karar vermemden sonra burası bu hale geldi. Kişisel bir blog yazıyorum, ama şuanda herkese kapalı beta yayınında 🙂 Bundan sonra kendimce birşeyler yazmak istersem oraya yazacağım. Burası bir süre daha böyle devam edecek.

Asıl başlığa dönecek olursak. Dünyanın çeşitli yerindeki bay mı yoksa bayan tuvalet mi olduğunu gösteren ilginç tuvalet işaretlerini paylaşmak istedim. Buyrun seyre 🙂

Etiketler: , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

