bloggErdal.com 1 Yaşında – Kutla Ola!

Sonunda bunu da gördüm ya, ölsem de gam yemem artık🙂 1 sene öncesinde alan adımı alarak adam gibi ama amatörce yazmaya başladığım blogumun yaş günü bugüne denk geliyor tam olarak. Arşiv ocakta başlıyor ama tam olarak bugünlerde başlamıştım. Biraz güç olmuştu o zamanlar ne yazabilirim diye. Ama blog yazmaya başlamadan önce 1-2 sene sadece blogları takip edip okumuşluğum vardı. Neler yazılır, nelere dikkat edilir, nasıl geliştirilir gibi makaleler okumuştum. Bunlar önemli aşamalardı benim için.

Çoğu kişi artık benim Erzurum’da yani Doğu bölgesinde blog yazdığımı biliyor. Buralarda malzeme az oluyor. Çünkü pek göze dokunacak bir gelişme olmuyor. O yüzden daha çok takip ederek birşeyler yazmaya başladım. Bazen blogun kişisel taraflarını düşünüp kendimden de birşeyler yazdım. Burada beni blogum sayesinde tanışmak isteyenler oldu. Fotoğrafımı hiç çekinmeden yayınlıyorum. Bu yüzden beni burdan görüp o sensin diye tanışmak isteyenler oldu.

Blogger nedir dediler önce kendimce birşeyler bahsettim. Hatta biri isim güzel olmuş. İkisinin karışımı olmuş dediler. Bu geri dönüşler beni çok memnun etti. Blogumun ikinci bir yararını da söylemeden geçmiyeceğim. Blogum sayesinde ADSL faturalarımı cebimden ödemek zorunda kalmadım. Aylık 100 küsür dolar kazanıyorum ve bu da çok hoşuma gidiyor🙂 Şimdi değmesin nazar falan! Amaan…

Kısaca blogumun maddi manevi çok faydaları oldu. Diğer bloglardan çok şey öğrendim, ayrıca yazarken de çok şey öğrenmiş oldum. Yazılarım için kaynak araştırması bilincine sahip oldum. Tüm bunlar için teşekkürler bloggErdal.com ve blog küre🙂 1. yaşın kutlu ola!.. Umarım bloggErdal.com da küçük de olsa birşeyler verebilmiştir. O soruyor🙂

Etiketler: , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

