Recep İvedik 2 Filmini İzleyin

Şahan Gökbakır Recep İvedik (o bir halk kahramanı) ilk filminden bir sene geçmeden ikinci devam filmi Recep İvedik 2 yi çekti. İlk filmden çok daha komik ve derli toplu bir senaryo görmüşler. Miş diyorum çünkü daha filmi izlemedim ama izlemenizi tavsiye ediyorum. En büyük nedeni ise böyle filmlere gitmek istemeyen bazı seyirciler var. Onlara tavsiyem gidip izlemeleri. Nedeni ise Türkiye’deki sinema sektörünün gelişmesine katkıda bulunmanız, film iyi olsun kötü olsun.
Öte yandan filme her giden keyif alıyor, çok beğeniyor. Giden bilet parasına yananlar içi rahat olsun. Cuma günü akşamı gidiyorum. Bu yazının devamına yorumlarımı yazarım. Bu arada filmi izlerim diye google emmiden gelenler de fragmanı izlesin ve gitsin bir de filmi izlesin🙂 Hadi bakalım. Fragmandan daha fazlasını bulacaksınız. Sinema çekimini izleyenler de ne uyuz ve zevksiz insanlar söylemeden duramayacağım. Ve durmuyorum gidiyorum🙂

Recep Ivedik 2 Fragman High Quality

Etiketler: , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

