Hadise ve BKM Mutfak Beyaz Şovdaydı Ama!

beyazshow Dün gece harika başladı ve bugünün ilk saatleri de harika geçti. Beyaz Şov (show işte) dünkü bölümü çok eğlenceli ve komik geçti. Hadise eğlendirdi, Yılmar Erdoğan ve harika talebeleri BKM Mutfak da kırdı geçirdi. Hadise Eurovision şarkımız Düm Tek Tek’ i bir de bu şovda sergiledi ve söyledikten sonra tekrar neden İngilizce şarkı muhabbeti açıldığında, Yılmaz Erdoğan “ Yeter artık, her sene aynı muhabbet “ gibisinden bir laf söyleyip polemiği başlamadan bitirdi. Gerçekten de yerinde bir müdahaleydi ve zaten Hadise’nin de dediği gibi o İngilizce şarkıyı daha güzel söylüyor. Bunu herkes biliyor.

BKM Mutfak talebelerinden en çok ilgiyi gören, benim de tek favorim Ersin konuşmaya başlamadan “ ÖP ÖP! “ diye bağrışmalar oldu. Dedim ula ne oliyi?… Ersin’in Hadise’yi öpmesini istemişler🙂 Ersin abi de hemen dünden razı gibi atladı, ama daha sonra daha sonra. Dikkatimi çeken şeyse şu oldu. O talebeler arasındaki sıcaklık ve biri birileri için besledikleri güzel duygular. Gerçekten de bu yönüyle takdir ediyorum ve Yılmar Erdoğan Rules diiyorum🙂 Harika bir ekip oluşturmuş.

Beyaz Şovun şu lambaları yakıp söndürerek reyting ölçümü nasıl uçuk bir fikirse gerçekten de hayranblogger_logo kaldım. İşte bu kadar🙂 Beyaz Şovu buraya kadar izledim😦 Çünkü bir blogcunun MSN sohbetini buna tercih ettim. Burayı okuyorsa ki okuduğuna eminim… O sohbetin verdiği tadı veremezdi ne Beyaz Şov ne de başka birşey!.. Blogcularla muhabbet çok farklı birşey. Uzadıkça uzuyor🙂 Neyse o blogcu kendini ifşa ederse etsin karışmıyorum🙂 Burdan söylüyorum o kadar uzadı ki ben yeni uykudan kalktım (12:45 ö.sonrası). Uyudukça uyumuşum… Ben ders çalışmaya gidiyorum. Bana dua edin ey blog küresi. Pazartesiye kadar, diğer günler için farklı bir dua isteyeceğim😀

NOT: Bundan sonra baya baya kişisel yazacağım, ama başlıkları Google amcalık atacağım🙂 Just like that!.. Bu arada bu yazıya video için gelenlere söyleyeyim uğraşamadım onunla, zamanım yok. Ama youtube aramasını deneyin🙂 Youtube yok diyenler de şu programcığı yükleyip çözsün artık sorunu!

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

