Issız Adam Filmini İzleyin

Çağan Irmak nasıl bir insan evladıysa izlediğim ikinci filminde de ağlatmasını pek beceriyor. Ama bu sefer imkansız bir aşk filmiyle. Issız Adam filmini akşamın son seansında, dışarda eksi 30 derece soğuk bir hava varken, tüm bu dertlere rağmen izlemeye gittim. Ama filmdeki esas kızın gülüşleri, içimi yeterince ısıttı diyebilirim. İlk ilginç ve komik tanışma maceralarıyla başlayan filmde Issız Adam’ın içimde bir mikrop var ve ben sana layık değilim deyişiyle başlayan bir aşk daha fazla devam etmedi. Filmi bu kadar anlatayım çünkü fazlası spoiler içerecek. Zira filmin, gelen yoğun ilgiden dolayı, gösterimine hala devam ediliyor. Ben filmi pek beğendim ve şiddetle tavsiye ederim. Google aramalarında Issız Adam İzle diye gelenleriniz mutlaka vardır. Onlara bir açıklama yapaym.

Bu arkadaşlara, burda lanet playerın dolmasını beklememenizi, filmi gidip sinemada bir sigara paketi fiyatına izlemenizi tavsiye edebilirim; haddim olmayarak. Sigara paketi fiyatı diyorum; çünkü Erzurum’da öğrenci 4 YTL’ye film izleyebiliyor. En son izlediğimde fiyat 1 YTL inmişti 🙂

Diyeceksiniz ki senin başlık neden öyle? Düzelt de milleti kandırma!.. Benim biraz ihtiyacım var diyim de artık o neye ihtiyacım olduğunu gelen her ziyaretçi kendine göre değerlendirsin 🙂 Ama lütfen küfretmeyin!.. Filmi hala izlemeyenler, fragmanını burdan izleyebilir. Herkese iyi seyirler…Emeğe saygı ve SEO amaçlı yazılmıştır herhalde 😉

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

