Buzlayın Aypod Nanom Olsun – Haydi Blog Alemi!

logo Buzla sosyal imleme sitesinin organize ettiği Blog Yarışması dün itibariyle başladı. Bu yarışmaya ben de bir hevesle katılmıştım. Katıldığım ilk yarışma olacak. Daha öncesinde Fenomen Blogger Projesine katılmıştım. Ama ürün geldiği gün yazımı yazacaktım ki ne hikmetse o gün Blogger’a erişim yasağı getirilmişti. Yazacağım yazının da resmen içine ettiler moralimi alt üst ederekten. Ben de yazmadım ve böylelikle katılacağım ilk yarışma o olmadı.Nasip Buzla’yaymış🙂

Buzla blog yarışmasının yarışma şekli biraz farklı. Buzla önerdiğiniz kendi blog yazılarınıza gelen Buzla sayısı ne kadar fazlaysa o kadarright_logo çok ön sıralara tırmanıyorsunuz. Yazıyı yazmadan önce blogumda kayda değer yazılarımı ya da paylaşımları (çeviri de denilebilir) Buzla sistemine ekledim.Bunlara vereceğiniz oylarla yazılar değer, blog sahibi de hediye kazanacak.

Gelelim başlığa! Başlıktan da anlaşılacağı üzere gözüm birincilikte değil.İphone falan istemiyorum😉. Dördüncülüğe bile razı olup bir Aypod Nano istiyorum.Bunu isterken iki sebebim vardı:

      • İlk sebebim ne yalan söyliyim o İpod Nanoyu kendi kişisel çıkarım gözeterek istiyorum🙂
      • İkincisi ise kendim için değerli bulduğum sebepdir. Doğuda yazan bir blogger olarak buralardan bir bloğun da teşvik yasası gibi teşvik edilerek en azından bir ödül almış statüsü kazandırmak. Bu sebepte kişisel menfaatler kesinlikle ikinci plandadır.

Peki tamam Erdal ne istiyorsun diyenleriniz için başlayayım ne yapmanız gerektiğine🙂 Öncelikle Buzla sosyal imleme sitesine çok kısa bir kayıt işlemi yapmanız istenecek. Bunun için buraya tıklayın. Kayıt olduktan sonra bloğumun kendi yazılarının olduğu bu sayfaya sizi götürüp değerli oylarınızı istiyorum.Tek yapmanız gereken yazının yanındaki Buzla butonuna tıklamanız.

Değerli zamanınızı ayırıp bu yazıyı okuduğunuz ve eğer isterseniz bana destek verdiğiniz için bolcana teşekkürler🙂

Etiketler: , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

