Cepten Özel Numaradan Arayanları Engellemek

Bana cep telefonunda en nefret ettiğin şey nedir diye sorsalardı, bir tek cevabım olurdu:  "Gizli ya da özel numaradan aranmak" Bu özellik kimileri için güzel olabilir ama ben nefret ediyorum işte ve arayanların hiçbirine de cevap vermiyorum. Ama bu özelliğin engellenebileceğini öğrendim. Aslında bu özellik tüm operatörlerde aktif hale getirileli çok oldu ama ben daha bugün artık yeter deyip, buna ihtiyaç duyduğumdan dolayı , yeni kullanmaya başladım. Belki bilmeyenler olabilir diye de paylaşayım dedim. İşte hangi operatörden bu özelliği nasıl aktif hale getirebileceğinizin yolları :

aveaacilcikis02fa0Turkcell: Cep telefonunuzda *253# tuşlamanız yeterli.İptal etmek için de #253# ‘yi tuşluyorsunuz.

Vodafone: Gizli numaradan gelen çağrıları engellemek için sms alanına GIZLI AC yazıp 7046 ‘ya gönderiyorsunuz. Servisi iptal etmek için de GIZLI KAPAT yazıp 7046 ‘ya gönderebilirsiniz.

Avea: *253#‘yi arayarak servisinizin durumunu değiştirebilirsiniz.

Şimdi artık aveadaki küçük bücürler gibi bir OH BE! deme zamanı geldi 🙂

Etiketler: , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

