Kelimelerin Soyağacı 1 Yaşında – Haydi Çekilişe!

Bloglar, bu aralar hediye dağıtma yarışına girdiler. Bu konuda derli toplu bir yazı hazırlayan Erkan’nın bloğuna alayım sizi. Ama bu sefer düzenlenen çekilişin diğer çekilişlerden çok farklı ve beğendiğim yönleri var. Kelimelerin Soyağacı bloğunu sahibi Recep’ in hediye çekilişinden bahsediyorum. İki farklı yönü ise:

  • Türkçe kullandığımız kelimelerin kökenini araştırıp hiç sıkılmadan anlatan nadide bir bloğun birinci yaşı. Aslında bir fark bu, düşünün biraz 😉
  • Dağıtılan hediyelerin ikinci el olması.Özellikle ikinci el olması daha çok hoşuma gitti 🙂

Dağıtılan hediyelerHediyein görselini de izin almadım ama yazıya da eklemek istiyorum.

Siz de bu güzel hediyeleri kazanmak istiyorum diyorsanız, çekiliş hakkı elde etmek için ilgili yazıya bir yorum bırakmanız yeterli. Benim gibi halka arz ederseniz, o zaman size bir kıyak geçerek çekiliş torbasına iki defa isminiz yazılacak. Şu kitabı çok istedim şimdi 🙂

Burdan tekrar birinci yaşı hayırlı olsun diyorum ve nice yıllara Kelimelerin Soyağacı. Bu arada ağacımız baya kök saldı 😉

Etiketler: , , , , ,

Bir Cevap Yazın

