Dijital Dünyana Beni Dahil Et Projesi

Milli Eğitim Bakanlığı ve Intel Türkiye işbirliğiyle www.benidahilet.org adresinde faaliyet gösterecek, eğitim amaçlı sosyal bilgi paylaşım platformu "Dijital Dünyana Beni Dahil Et" adında bir proje başlattı. Bu proje, Türkiye’de sayısal uçurumun kapatılması için kamu, özel sektör, kalkınma ajansları ve sivil toplum örgütleri işbirliğiyle başlatılmış geniş kapsamlı ve uzun soluklu bir sayısal dönüşüm projesidir.

Tanıtım toplantısında konuşan Intel Türkiye Genel Müdürü Çiğdem Ertem, platformla Türkiye’de eğitimin kalitesini artırmayı hedeflediklerini söyledi. Intel Yönetim Kurulu Başkanı Craig Barrett de Türkçe içeriklerin oluşturulup, okullarda hizmete sunulmasının önemine işaret ederek, Türkiye’de okullarda geniş bantla internete bağlan2008-12-04_1245ıldığını, bilgisayarların okullara dağıtıldığını, öğretmenlerin bu konuda eğitildiğini ve öğrenme sürecinde bilgisayarın aktif olarak kullanıldığını söyledi. Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Teknolojileri Genel Müdürü Nizami Aktürk ise bakanlık olarak projeyi çok önemseyip sahiplendiklerini söyledi. Aktürk, gerekli içeriğin sağlanmasının bilgisayar kullanımını artıracağını belirtti. www.benidahilet.org adresinde hizmet verecek eğitim portalı, yaratıcılık ve interaktif öğrenim ile okullar, öğretmenler ve öğrenciler arasındaki işbirliğini teşvik etmek için tasarlandı. Uygulamanın, sadece ilköğretim için değil, yüksek öğretim ve sağlık gibi değişik alan ve sektörlerde de kullanılabileceği bildirildi.

Proje ile ilgili tüm detaylar sitede yer alıyor. Özellikle Sanal Gezinti yapın. Çok zevkli bir ortam. Vakt-i zamanında neden yoktu bunlar!..Şimdi ben bir AHH çekeyim, siz de bu arada projeyi inceleyin 🙂

Etiketler: , , , , ,

Bir Cevap Yazın

