2008 Sözleşmeli Öğretmen Atama Sonuçları

Milli Eğitim Bakanlığı, 12 bin 774 sözleşmeli öğretmenin atamasını yaptı. Bilgisayarla yapılan atamada, 12 bin 774 öğretmen 3.5 dakikada eğitim ordusuna katıldı. Atanan öğretmenler, 14 Kasım’da yeni görevlerine başlayacak..

Resmi eğitim kurumlarının öğretmen ihtiyacını karşılamak amacıyla Eğitim ve Öğretim Hizmetleri Sınıfında 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesi kapsamında sözleşmeli olarak istihdam edilmek üzere 12 bin 774 öğretmen atamasını gerçekleştirdi.

ATANANLAR, 14 KASIM’DA ÖĞRETMENLİĞE BAŞLAYACAK

Atama sonuçları Milli Eğitim Bakanlığı http://personel.meb.gov.tr adresinde yayınlanmaya başladı. Görevlendirilenler, 14 Kasım 2008 tarihinden itibaren görevlendirildikleri il Millî Eğitim Müdürlüklerine, kılavuzda istenilen belgelerle birlikte bizzat başvurarak göreve başlayacaklar.

Atamalar Ankara, Niğde, Bartın ve Kırşehir dışındaki 77 ile yapılırken, atamanın ardından Milli Eğitim Bakanlığı’nda görevli toplam öğretmen sayısı 664 bine ulaştı.

ATAMA SONUCUNU ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYIN

Etiketler: , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

