Beleş Gilette Fenomsuz Traş Keyfi

Gillette Fenomen Blogger Projesi kapsamında blogculara gönderdiği kitten sonra, traş olduğunuzda hissettiklerini anlatmaları istendi.Maşallah millet acayip döktürmüş kimileri video çekmiş, kimileri normal traş bıçaklarıyla farkını yazmış.Bazıları da bol bol resim çekmiş.Gillette bence istediği kadar geri dönüşüm hedefine ulaşmamıştır.Tanıdığım, takip ettiğim blogların çoğunda bunun hakkında yazılar yayınlanmış.Ama benim durum çok daha farklı.

Gilette Fenomen Blogger projesiyle ilgili ilk mail kutuya düştüğünde çok heyecanlanmıştım.Herkes gibi spam zannettim ama çoğu blogda aynı şeyleri duyduğum için araştırayım dedim.R10 forumda bununla ilgili yazıları okudum bu işin ciddiyetini anladım.Gerçi gönderdiğim bir mail sonrası oldu bunlar ama neyse.Bir şirketin yeni bir ürünü pazarda tanıtmak için bloggerları tanıtım aracı olarak seçmesi bu alanda bir ilkti.Çoğu blogcu da sevinmiştir bu yüzden.Özellikle sesimizi duyan yok mu diyenler için.Ben de açık adresimi gönderdim ve uzun bekleyişin ilk saniyelerini saymaya başladım.Geç geleceğinin ilk sinyallerini verdiği anlarda bir mail daha attım.Adres değişikliği talebinde bulunacaktım.Neyse 9 Ekimde elinizde olur dediler.Ben de o sıralar üniversitede olacağımdan ve o adresi önceden verdiğimden sorun olmayacaktı.Daha sonra 9 Ekim geldi geçti ortada birşey yok.Neyse dedim burası Erzurumdur, uzaktır.O yüzden biraz daha geç gelir diyerek avuttum biraz kendimi.Ama yazıyı yazacağımız 20 Ekim’e kadar kapıyı herhangi bir kargo görevlisi çalmadı.Ertesi güne de gelmeyince, kendimce gelmeme sebeplerini araştırmaya başladım.Çıkan sonuçlar:

  1. Erzurum çok uzak, kim uğraşacak ve maille avutalım deyip körpe duygularla 🙂 kandırmaca işine giren Gilette ve Proximity İstanbul şirket mantığı var ortada.Ki yolladığım maille de cevap alamam bunu destekledi.
  2. Yollamışlardır, yolda kargo arabası devrilmiş, gelecek hediye de haşat olmuştur.Ama ben böyle bir haber de görmedim.
  3. Zaten 150 bloggera yolladık bunlardan 50 geri dönüş bile alsak bizim için yeterli diyebilmişlerdir.
  4. Gelelim benden kaynakanan sebeplere.Adresi verdiğim mahallede iki tane Gayret Apart. var.Diğerine gelip gitme olasılığa var.Ama çok düşük bir ihtimal.

Bunlar sebepler.Peki ben ne yaptım derseniz? Gittim para sayarak aldım bir tane Gilette’n yeni traş bıçağından.Deneyim de en azından deneyimlerimi kendi çabalarımla yazaym diye.Şimdi de aklımdan geçenler meselesi geldi.Aklımdan ilk geçen o sinirli karışık bir ruh haliyle “ulan enayi” dedim aynadakine :).Daha sonrasında traş olduğumda dikkatli olmam gerekiyordu.Dikkatimi verdim, yoksa bir yerlerimi kesebilirdim.Çok fazla ben var yüzümde (bu dalda rekor bende – 20 tane ) ve benlerin o çıkıntılarında kesebilirdim yüzümü.

En son traş bittiğinde yeni sevgilim aklıma geldi 😉 Ne yalan söyliyim yeni traş makinesi ile ilgili hiç bir fikir aklıma gelmedi.Artık kendi paramla aldım ondan mıdır? Yoksa ilk defa aşık olan birinin, ürüne odaklanamaması mıdır? Bilemeyeceğim.Ama normal bir traştan daha iyiydi ve çabuk bitti diyebilirim.

Bu yazıyı o kadar yazmak istedim ki sonuçta önemli olan ürünü denemekti.Blogculara uymak için yaptığım bu girişimlerden de baya bir haz duydum.Sonunda verilen hediye ürünü de istemiyorum.Bir de onu beklemek için o kadar yol bekleyemem 🙂

Gilette’e ve bu ürünü pazarlayan aşağıdaki ekibe ilgilerinden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.Çok güzel bir Beleş Jilet Fenom Traş Keyfiydi.
Keşke olmasaymış! Buraları yine ihmal ettiniz!

fotoğraf:blog Wolkanca’dan

Etiketler: , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

