71 Güzel ve Seksi Linux Duvar Kağıdı

Bugün size eskiden çok az bir süre tecrübe ettiğim Linux ile alakalı güzel ve bazıları seksi olan birkaç duvar kağıdı paylaşayım.Linux aslında oyun oynamaya vakit ayırmayanlar için biçilmiş bir işletim sistemi.Ama ben illa son oyunları oynarım diyorsanız size göre değil.Linuxu kaldırmamın sebebi de iki işletim sistemini de kurdum ama bir süre sonra bilgisayarımı baya bir kastı.Elveda dedim bir süreliğine.İşte bir kaç örnek duvar kağıdı ve diğerlerini indireceğiniz link
ot work.

Geriye kalan 68 tanesi de bu linkte!

Etiketler: , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

