Kötü Arkadaşlığın Mağlubiyeti…

bu maçı ben kaybettim… en sevdiğim arkadaşımı geçici sahte iyi gün arkadaşı kazandı (UYUŞTURUCU)… onunla ilk tanışmam arkadaş ortamından olmuştu… çok sıkıntılı günler geçiriyordu… yalnızdı… farkındaydım ama en kolay yolu seçti… kendine zarar vermekti ona göre doğru bana göre yanlış olan…bu kötü arkadaşla arkadaşlık kurmaya başladı… o kanına kadar işlemişti onun vazgeçemiyordu ne desemde ne anlatsam da boştu ona göre… elimden ne geliyorsa yapmaya başladım… kliniğe yatırdım ama kabul etmedi tedaviyi…ailesi anlamamıştı ama öğrenmeleri gerekiyordu… evin tek çocuğuydu ve onu kaybetmek üzereydiler…

birgün oturup ailesiyle konuştum… ailesinin o halini görünce daha fazla yardım etmeliyim diye düşündüm… ve onlara söz verdim… kurtaracaktım arkadaşımı, kurtarmalıydım… ve yeni çözümler bulmaya başladım… konuştum onunla ama beni dinlememekte direndi… ve farkında olmadan sevdim onu… daha bir hırslandım kurtarmak için … savaştım ama o benim kadar dirençli değildi… çabuk pes ediyordu…birgün onunlaydım diğer odada uyuyordu saatler geçiyordu… ama ondan bi ses çıkmıyordu… merak ettim ve gittim… gördüklerime inanamadım


sevdiğim insan ölmüştü… o an ne yapacağımı şaşırdım… ailesine haber verdim… ailesi kahroldu perişan oldular… çektiğimiz üzüntü hayatın ne kadar kısa olduğunu hatırlattı bize… biz acının en büyüğünü yaşadık, en büyüğünü gördük ve onu hala seviyorum yıllar geçmesine rağmen… hala içimde bir umut taşıyorum gelecek diye …

İŞTE GARİP AMA GERÇEK BİR HİKAYE YALANLARLA DOLU AMA SADECE DOSTLUĞUN AŞKIN VAR OLDUĞU… HAYATA BAKIŞ AÇINIZI GENİŞ TUTUN EN KOLAY YOLU SEÇMEYİN ve SİZİ SEVENLERİ DÜŞÜNÜN… siz de ÇEKMEYİN onlara da ÇEKTİRMEYİN…

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

