Herhalde Pagerank Güncellemesi Oldu

Pagerank güncellemesi oldu herhalde diyorum, çünkü herhangi bir blogda görmedim haberi.Neden böyle diyorum çünkü bizim nacizane blog sandboxtan kurtuldu gibime geliyor.Öyle zannediyorum en azından.Sitebilgiden bloğun son verilerine bakim dedim.Baktım Pagerank 4 olmuş.0 dan 3 e çıkan pagerankin 4 olması güzel oldu.Umarım bundan sonra düşmez en azından yerinde sayar 🙂
Pagerank kimileri için pek birşey ifade etmese de ama yine de karne notu gibi insanı sevindiriyor.Haydi hayırlısı 🙂

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

