Fenomen Blogger Projesinin Kiti Ne Zaman Geliyor?

Türkiye’deki kendi çaplarında popüler olan 150 blogçusuna yeni bir reklam tekniği uyugulayarak Fusion Power Phenom ürününü tanıtmak isteyen Gillette firması beni de seçerek ürünü yollayacaklarını söylediler.Sadece bir adres istediler ve gerisine karışmayın dediler :).Ürün daha bana gelmemişti bir ara adres değişikliği yapmak zorunda kaldım ve yeni adresimi ileteyim dedim.Bana gönderilme tarihini söylediler.Tam olarak 9 Ekimde elinizde olacak şekilde göndereceklerini planlamışlar.Ben Erzurum’da olduğumdan mıdır bilmiyorum tarih böyle.Diğer şehirlerde nasıldır bilemeyeceğim.
Bu arada bu projenin sadece erkek blogcularla sınırlı olduğunu biliyoruz.Şöyle birşey aklıma geldi acaba diyorum orda burda adwords reklamları dönen Blendax Kızı da bayan blogcularla temasa geçip böyle proje başlatabilirlerdi.Burdan bir öneri olsun bu da.
Blogların siteler arasında iyi bir ziyaretçi kitlesinin oldğunu unutmazsak bu reklam yöntemi bence gayet iyi ve tutacağa benziyor.Nasıl bir deneyim yaşarım Phenomla bilmiyorum ama 5 yıllık bir Mach3 kullanıcısı olarak gayet memnunum Gilletten.Bu da hadi ilk tavsiyem olsun 🙂

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

