KültürTv’den Kitap Almanın Tam Zamanı

sol_ust_kutuBu aralar iki kitap almak için internette gezinirken fiyatlara bakma ihtiyacı hissettim.Böylece Erzurum’da yaşadığımdan burdaki kitapçılarla karşılaştırma yapacaktım.Alacağım kitaplar Orhan Pamuk’un yeni kitabı Masumiyet Müzesi ve konusuyla merakımı celbeden Cahillikler Kitabı & Bilmediklerimiz ve Yanlış Bildiklerimiz. Ucuz olur diye ilk bakacağım yer olarak aklıma kitapyurdu.com geldi.Ordan fiyatlara baktım ilk başta normal geldi bana olur o kadar diye.Ama Volkan Görgülü’nün kitap çekilişi kampanyasının bir yorumunda kültürtv.com.tr sitesinde o kitabın %50 indirimde olduğu yazılıydı.Dikkatimi çekti tıkladım.Koskoca bir banner tüm kitaplarda %50 indirim olduğu yazılıydı.Çok harika bir kampanya karşılaştırması bile yapılmazdı.Ama yine de görün farkı.Cahillikler kitabı kitapyurdu ve kültürtv bir de Masumiyet Müzesi kitap yurdu ve kültürtv.Bir de isimleri değişik geldi bana.Linke tıkladığımda tv uzantılı olduğundan ben Televidyon gibi gelir dedim ama değil tamamen masum 🙂 Acele edin kampanya 21 Eylülde bitiyor!KY-Banner-Cuvalli-Hareketsiz

Ha bir de bizim kitapçılar vardı.Onlar hayatta bana kitap satamazlar o fiyatlarla 🙂

Not:Burda kesinlikle reklam yapılmamıştır.Halka hizmet olsun diye.Ama reklam verseler de yok demem 🙂 En azından birini hediye etsinler diğerini kendi paramla alırım.Çok mu dilencilik oldu 🙂

Etiketler: , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

