Fenerbahçe MTK Rövanşının Hesabını 5-0 la Kesti.

Fenerbahçe, MTK yı Semih show(4) ve Emre’nin penaltıdan attığı golle 5-0 gibi dev skorla geçti.Fenerbahçe maça başlarken dakika 0 R.carlos çok harika pasında Güiza mutlak gol posisyonu kaçırdı.Dakika 5 karambolda semih topu 2 kişi içince güzel tutuyor, Kazıma atıyor kazım son çizgide ortalıyor semih mükemmel vurşuyla 1-0.Alex’ten çok şey kapan “Semih de Souza”nın golü geliyor 60’ta. Akıl dolu, estetik dolu golu geliyorum diyor. Kalecinin çıktığını gören kral, ceza sahası çizgisinden aşırtma vuruşla topu ağlara gönderdi: 2-0.66’da da penaltıdan Emre’nin attığı gollerle farklı kazanarak, Şampiyonlar Ligi’nde 3. ön eleme turuna yükselerek partizanla rakip oldu. 79 ve 81. dakikalarında birer gol daha atan Kral, “Fırsatları iyi değerlendirdim, güzel bir geceydi. Ama bu benim değim, takımın başarısı ve Aregonesin başarısı.61, 79 ve 81. dakikalarında birer gol daha atan Kral, “Fırsatları iyi değerlendirdim, güzel bir geceydi. Ama bu benim değim, takımın başarısı” dedi. Fenerbahçe’nin MTK’yı 5-0 geçtiği maçta 4 gol birden atarak şov yapan Semih Şentürk türkiye tarihine geçti. Aregonesin 5-0 gibi bi skor değilde kalemizde gol yememiz daha önemli gol yemiyipte kazanmamış beni çok mutlu ediyor kalecimizi ve diğer tüm arkadaşları tebrik ediyorum dedi.Güiza’nın önümüzdeki maçlarda daha iyi adepte olacağınıda söyledi.Bundan sonraki rakibimiz Sırp ekibi Partizan, bizi tehlikeye düşürebilecek bir takım. Önlemlerimizi alarak bu maçtan da galip ayrılıp Şampiyonlar Ligi’ne kalmak istiyoruz” diye konuştu.

Etiketler: , , , ,

Bir Yanıt Bırakın

