SBS Sonuçlar Yarın Açıklanıyor

oks.gifBu yıl son kez yapılan Ortaöğretim Kurumları Sınavı’nın (OKS) yerini alacak olan, ilki 21 Haziran’da 6. ve 7. sınıf öğrencilerine yönelik yapılan ve benim iki kardeşimin girdiği (sonuçlarını merakla bekliyorum) Seviye Belirleme Sınavı’nda (SBS) sonuçlar yarın açıklanıyor.Milli Eğitim Bakanlığı’nın, öğrencilerin tek sınavla değerlendirilmemesi amacıyla OKS’nin yerine yapılmasına karar verdiği ilk SBS’de sonuçlar açıklanıyor. İller bazında sıralama yapılmayacak olan SBS sonuçlarını 6. ve 7. sınıf öğrencileri Milli Eğitim Bakanlığı’nın www.meb.gov.tr internet adresi üzerinden TC kimlik numaralarını girerek görebilecekler. Sonuçlar, ilk haftadan itibaren öğrencilerin adreslerine de gönderilecek.

SBS açıklandıktan sonra yapılacak herhangi bir işlem olmayacak. Tercihler 8. Sınıf SBS sınavından sonra yapılacak. Milli Eğitim Bakanlığı bu sebeple SBS’de dereceye giren öğrencileri de açıklamayacak.

Hadi bakalım herkese kolay gelsin

Technorati : , , , , ,
Del.icio.us : , , , , ,

Etiketler: , , , , ,

Bir Cevap Yazın

