Blog RSS Okuyucularınızı Karşılaştırın

rss-icon-14 RSS blogları takip etmeniz için yapılmış yüzyılın icadı.Bir nevi günlük internet gazateniz.Ben hala kullanmıyorum diyorsan hemen harekete geç derim.İnternetin var kendine şöyle bir gazete yap.Aynen başa haberleri, daha sonra köşe yazarları niyetine blogları, ekonomi haberleri ve sonunda spor haberleri.Alsana sanal ve daha verimli kendin yapacağın bir gazete.RSS’ye bu gözle bakıldığında eminim ki daha zevkli hale gelecektir.Neyse benim RSS’ye bakış açım böyle gelelim başlığa.RSS abonelerinizin detaylı iniş çıkışlarını hesaplayacağınız ve benim RSS abonem daha fazla seninki az diyebileceğiniz bir site tavsiye edeceğim.FeedCompare.com sitesi 4 siteye kadar blog RSS abonenizi karşılaştıracağınız zevkli bir çalışma.1,3,6,12 ve 24 aylık istatistekleri verebiliyor.Ben de benden bir bloğu az diğeri fazla olan Recep’in bloglarıyla bir karşılaştırma yaptım.Sonuç aşağıda 🙂

adsız

Etiketler: , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

