Emre Belözoğlu FENERBAHÇE’de

Merhaba değerli okurlarım.Ben bugün çok mutluyum.Nedeni bugün okuduğum gazetede Emre’nin Fenerbahçe’me imza attığını öğrenmem.Ben ilk başlarda yalandır diye evden çıkıp geldim internetten Fenerbahçe’nin resmi sitesine baktım.Oraya baktım ve olan oldu.Haber doğru.Bu transferle hem Galatasaray’a 90’lık bir gol attık hemde kadromuza bir yıldız daha kattık.Artık rakipler sadece Alex De Souza’ya değil Emre’ye de markaj uygulayacaklar tabi uygulayabilirlerse.Bu transfer için Aziz Baba’ya teşekkür eder tüm Fenerbahçe camiasına hayırlı olmasını temenni ederim.Herkese selam yola devam….

Etiketler: , , ,

Bir Cevap Yazın

