Photoshopla Araba Rengi Nasıl Değiştirilir

Şunu belirtmek istiyorum daha ikinci dönemden itibaren bilgisayarım oldu ve şimdiye kadar hep internet kafelerde ihtiyacımı giderirdim (yanlış anlaşılmasın).Şimdi bilgisayar olunca içimi bir öğrenme aşkı sardı.Şuanda öğrenmek istediklerim CSS kod sistemi ve Photoshop (umarım yerinde bir seçimdir) .Bunun için internette bulunan kaynakları okumaya ve izlemeye başladım.Şimdiyse Volkanın Sitepoint sitesinin bedava dağıttığı Photoshop kitabını okumaya başladım.Photoshopla ilgili neler öğrendiğimi, hangi kaynakları okuduğumu, neler izlediğimi sizinle paylaşacağım.Benimle aynı seviyede olanların yararlanması dileğiyle.En son izlediğim videoyu paylaşarak başlayayım.Konu araba renkleri nasıl değiştirilir.Basit gelebilir ama yeni başlayanlardanım.Bir nevi eğitim saham olarak kullanacağım burayı

Etiketler: , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

