Sigarasız Birgün (Farklı Birgün)

Bugün her sabah yaptığım işleri hiç burun kırmadan yaptım.Ama her zamankinden farklı bir sabahtı bu sabah, aklımda unutmamam gerektiğine inandığım birşeyler vardı, ben bir türlü hatırlayamıyordum.Her şey farklıydı alış veriş yaptığımız marketin camına asılan yazılar bile.Market sahibinin yüz ifadesi de farklıydı sanki birşey yapmak istiyor da başka bir güç ona engel oluyordu.Uyku sersemi olduğumdan hiçbir şeyin farkında değildim.Farkında olduğum tek şey vardı o da insanların bugün farklı olduğu.
Kampüse giden minibüsün şöförü bugün bir başka sinirliydi, önüne gelen herkese sinirleniyordu, o da bugün farklıydı.Ve şöför koltuğunun arkasına yazılan yazılar her zaman ki yazılar değildi.İlginç bir günün başlangıcında olduğumun farkına varmıştım.Asıl ilginçlik bizim sigara dumanından birbirimizi göremediğimiz kantindeydi.Nefret ederek girdiğim kantinde değil sigara dumanı, küllük bile göremedim ve kendim görmesem hayatta inanmam; kantin mis gibi kokuyordu.Ve kantinin ortasında kocaman bir afiş:Sigara içmek kesinlikle yasaktır…

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

