Malvarlığmı Halka Arzediyorum

İlk Nurum tarafından başlatılan ondan da Recep tarafından bana yollanankapak176 mimimsi bir olay var.Elimizde ne var ne yok,yani mal varlığımızı anlatacağız.Bunun çıkış noktası Can Yücelin bir yazısı.Nurum bloğunda var orda okursunuz.Çok eğlenceli ve ilginç geldi bana ilk okuduğumda.Millet maddi manevi anlatmış.Ben de Maddi ve Manevi diye iki başlık atayım da karışmasın:Önce tabi ki Maddiyat 🙂

  • Bir tane NT kampanyasıyla aldığım CBOX D1525 notebook,
  • Bu notebooku taşımak için bir tane Codegen sırt çantası(zor sığıyor)
  • Sony PSP oyun konsolu ve 5 orjinal oyunu ayrıca baya bir korsan oyun (çok pahalı orjinaller mecburiyetten :))
  • Samsung S630 bir dijital fotoğraf makinesi
  • Nokia 1112 siyah beyaz öğrenci telefonu 🙂
  • Bir sırt bir de tekerlekli bavul
  • Manuel Raymond Gitar (kendi çapımda öğrenmek için)(seneye Blog Ödüllerinde bir konser veririm kim bilir :))
  • 8 çift çorap,birkaç iç çamaşır saymadım :),6 pantolon,4 kazak(burası Erzurum :))hırka,tişörtler,bir kaban,bir mont,bir kaç tane gömlek,takım elbise giymekten hoşlanmıyorum o yüzden yok 🙂
  • Sürüyle Diş Hekimliği notları,eğitim cdleri,eşantiyonları (en sevdiğim yanı :))
  • Kitap,defter,kalem vesaire vesaire

Bir iki tane Maneviyattan şeyler:

  • Arasıra Counter oynamaya ve dostluğu paylaşmaya gittiğim Karnet internet cafe,
  • Çok sevdiğim benim herşeyim olan ailem, özellikle bizim yüzümüzden okumayan süper ablam
  • Sadece Facebook ve Msnin buluşturduğu hepsi bir tarafa savrulan lise arkadaşlarım
  • 5 senedir zevkle takip ettiğim TV programlarından daha fazla değer verdiğim Blog dünyası blogları ve de bloğum 🙂
  • 5 sene muavinliğini yaptığım dolmuşumuzdaki güzel anılarım…

Aklıma şimdilik bu kadar gelebildi…Yukardaki maddiyattaki elektronik eşyaların hepsini internetten almıştım gitar dahil..

Erdal Özsuların Mal Beyanıdır.Halka arz ediyorum.

Geldik işin zevkli kısmına :).Bende Deliprof,Corcianaz ,Ahmet Abi ve Hensterden Mal Beyanlarını halka arzını istiyorum tabi kabul ederseler…

Etiketler: , , ,

Bir Yanıt Bırakın

