Antivir Premium Edition 184 Günlük Bedava Kullanım

antivir Daha önce Bitdefener antiviürüs programının bedava 180 günlük kullanma kampanyasından bahsetmiştim.Bunun iyi bir tanıtım olduğunu anlayan diğer bir önemli antivirüs yazılımı Antivir Antivirüs programı da Premium kullanım için bedava 184 günlük kullanım (4 gün fazla :)) dağıtıyor.İngilizce ve Almanca sitelerinden klasik birkaç bilgi girişinden sonra hemen programı indireceğiniz bir link ve kullanacağınız antivirüsün SERİAL KEY‘ini sizlere sunuyor.Verdiğiniz mail adresine de aynı bilgiler geliyor.

Gerçekten bu antivirüs yazılımların Free Edition dedikleri bedava kullanımla Premium Edition yani ileri seviye olanları çok farklı.Hem kullanım kolaylığı hem de Bilgisayarı tararken daha detaylı olması ve de ekstra birkaç özellik.Kullanmaya başladım önceden AVG 8.0 Free Edition kullanıyordum bana bilgisayarın temiz diyordu ama bu 25 tane böcük buldu enteresan!.Bana kalırsa 180 gün tamamlanana kadar bir de bakmışsın tüm antivirüs programları bedava olmuş.Zaten ürünler o yöne doğru akıyor.Kimse artık para vermek istemiyor programlara.Kampanyaya katılmak için acele edin tıklayın.Program bilgisayarı fazla kasmıyor sadece gıcık bir virüs bulurken çıkardığı ses var o kadar.

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

