Eda Suner de Bloğa Veda Etti

Blog dünyasında ne oluyorsa hergün yeni birileri veda ediyor.Takip ettiğim eski bloglardan Teknoseyir,Altı Üstü Tasarım ve bir kaç gün önce Renkli Blog.Şimdi de blog dünyasında benim nadir dostluğuna inandığım ve yorumlara maille cevap vermesiyle hayran olduğum Eda Ablam da veda etti blogosfere.Walla o kadar üzüldüm ki içimden baya birilerine küfrettim.

Kendisinin son yazısını anasayfada görmedim Technorati de takip ettiğim de orda başlığı gördüm.İlk gördüğümde gerçekten inanmadım linke tıkladığımda olan olmuştu zaten.Bazı insaneda-sunercıklar üzmüşler onu ve o da çok haklı bir şekilde aile saadetini düşünerek kendine uygun olmayan bu internet alemini terk etmiş.Kararını sonuna kadar saygı duyuyorum gerçekten tanıdığım kadarıyla Eda Abla pes etmedi sadece tercih yaptı.

Ona çok teşekkür ediyorum bize dolu dolu güzel tecrübelerini aktardığı için ve gelecek hayatında ömür boyu başarılar,mutluluklar.Arasıra uğra ama unutma bizleri…Gerçek dostluklara….Sen çok birinciliklere layıksın…

(resmi izinsiz aldım kızmazsın umarım)

Etiketler: , , , , ,

Bir Yanıt Bırakın

