Anneme Uzaklardan Şiir Hediyem

anne116ah anam sana barışı hediye etmek isterdim anam !!
kardeş kardeş savaşını bitirmek…
sana en güzel hediye olan ak güvercinli
barışı vermek isterdim !!
ana beni dokuzay karnında taşıdın ..
of demedin gecenin bilmem kaçı ben doğ muşum ..
ana üşenmeden agladıgımda geceleri gündüzleri esirgemeden kendini feda etttin benim için rahat yüzü veremedim sana ana anam ..
çilekeş anam büyüttün yaşını yirmiye verdin ömrüme ömür kattın kendinden olsa vereceksin bilirim ömrünü ..
sana göz yaşı verdigim için çok üzgünüm !!
seni umutsuz bıraktıgım için üzgünüm anacıgım !!
senki gidip galatasaray postanesi önünde barış için oturma eylemi yaptın ..
evladın olan polis sana jopla terbiye verdi !
terbiyesizlik ahlaksızlık gelecek nesilde …
eminimki sen istemiyorsun bir karınca ezilsin ayaklar altında..
sana söz ana analarımız bu ülkeye bu vatana özgürlügü kürt türk halkların kardeşleri barışı inşa edecek …
sizlerin bir damla yaşınızın hesabı sorulacak !!
sizleri üzdügümüz için üzgünüm …
sizlerin başınıza bagladıgınız saf tertemiz olan o beyazlıktaki eşarpınızla kan bulaşmış ..
derttir yaşamak yaşatmak !!
kahrını yaşıyor yaşatıyoruz ..
kocaman dünya yı dar edenler utansın ..
anaların gözü önünde canlara kıyanlar onlara iyi çocuklardır diyenler utansın ..
çok merak ediyorum onlarında anası yokmu bu vahşete dur demiyorlarmı ..
analamıızı alanlarda barışı haykırırken görmek dilegimle…
analara saygı göstermeyen kendisine saygısı yoktur…!!
bize bu hayatı bahşettiniz katkılarınızın devamı olan barış içinde yaşama fırsatı sizinde elinizde ..

Etiketler: , , , , ,

Bir Cevap Yazın

