Erzurumda Ocakları Söndüren Canice Kaza

Bu haberi üzülerek ama bazı gerçekleri de birileri duysun diye yazmak istedim.Haberlerden duymuşsunuzdur duymayanlar için bir daha söylemek istiyorum.2 gün önce saat öğleden sonra 1 civarı bir cani şoför tarafından 3 üniversiteli arkaşımız bir kazada katledildi.Tabiki de buna cinayet diyeceğiz ama bu sadece şoförün suçu değil bunda birkaç etmen var.

5532510Öncelikle bu kazada hayatlarını kaybeden arkadaşların isimleri şöyle:

Kazım karabekir Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Bölümü öğrencisi Nafiz Ceylan (22), Fen- Edebiyat Fakültesi Sosyoloji bölümü öğrencisi Ertuğrul Eroğlu (23), Fen- Edebiyat Fakültesi Fars dili ve edebiyatı bölümü öğrencisi Saliha Aydın (25).Hepsine Allah’tan rahmet diliyorum ailelerine de başsağlığı.

Gelelim bu 3 gencin ölümlerine sebebiyet veren unsurlara.Öncellikle Allah’ın takdiridir ona haşa birşey diyecek değilim.Ama göz göre göre de başka aillelerin ocakları yansın istemiyorum.Şoför kazada ilk etmen kendisi kırmızı ışıkların bulunduğu kavşakta durmayarak hızla arkadaşların üzerine sürmüş.

İkinci etmen ise Erzurum Büyükşehir Belediyesi  canidir.Çünkü evim orda olduğundan biliyorum günde yüzlerce üniversite öğrencisinin geçtiği bir yolda bir üst geçit yapmak çok mu zor.Oradan geçen üniversiteli herbiri 5 YTL verse bile yapılır bir tane.Örneğin Aziziye Hastanesine yakın bir yere yapılan üs geçitten daha fazla ihtiyacı olan yer orası.Eğer okursa burayı belediye lütfen bunlara bir çözüm bulun.

Son olarak kazadakiler ile ilgili bir detay öğrendiğimde bir kez daha üzüldüm.Atatürk Üniversitesi Fen- Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü öğrencisi Kayserili Ertuğrul Eroğlu ile aynı fakültenin Fars Dili ve Edebiyatı Bölümü Seydişehirli Saliha Aydın’ın aralarında sözlü olduklarını öğrendim.Bugün Atatürk Üniversitesi kampüsünde bir anma töreni gerçekleştirdik.Allah rahmet etsin lütfen daha fazla arkadaşımız ölmeden önlem alın…

Etiketler: , , , , ,

Bir Cevap Yazın

