Türk İnsanının Ayıbı

Arkadaşlar ben bu yazıyı okurken içim parçalandı ve bunu sizinlede paylaşmak istedim.İnşallah Erdal Abim yayınlarda herkes Türk insanlarının ayıbını görür.10 kişilik Ulaş ailesinden 6 kişi nörolojik hastalık nedeniyle ellerini kullanmadan yürüyemiyorlar.Tedavisi yok Allah’ın takdiridir.Benim ona birşey dediğim yok ama çevredeki insanların onlara maymun kardeşler demeleri sanki bana demiş kadar sinir oldum.Bazı kişiler ise çocuklarımızı korkutuyorlar onları bağlayın diyorlar.Sizlere soruyorum sizin oğlunuz veya kızınız aynen böyle olsa sizden onları bağlamanızı isteseler vereceğiniz cevap ne olur.Bir baba oğlunu veya kızını nasıl bir hayvan gibi bağlayabilir.

Bu yazıyı okurken ağlama noktasına kadar geldim.Yüce Rabbimin onlara yardım etmesini temenni eder hepinizi saygıyla selamlıyorum.İyi günler….
Etiketler: , , ,

Bir Cevap Yazın

