Youtube Player Değiştirdi Ama Ne Fayda!

youtubeYoutube yıllardır (çok mu oldu) kullandığı oynatıcı player temasını değiştirdi.Siteye girip yeni şeklini görebilirsiniz ama daha sitelere yeni şekliyle video ekleme özelliği yok.Yeni şekli çok artistik durmuş ben çok beğendim. Bilmiyorum bu saatte internetin süratinden midir nedir Youtube, videoları çok hızlı oynatıyor.Yeni temayla beraber hızı da değişmiş mi onu da ilerde göreceğiz.

Youtubedan dört gözle beklediğim en önemli gelişmeyse eski Stage6‘daki gibi Divx kalitesinde video izletmesi.Stage6 kapandığında o kadar üzülmüştüm kü o hafta moralim çok bozulmuştu tam da benim eve internet çekeceğim güne denk gelmişti Hainler…Youtube aşırı video boyutu yoğunluğu yaşanacağından mı korkuyor(!) ne bir açıklama bile yapmıyor.Ama ey Youtube sen bize daha kaliteli uzun metrajlı video izlettirmezsen böyle imaj tazelemeyle bizim aklımızı çelemezsin lütfen…hatta PLZ :)) Alın size havada öpüştürülen romantik uçan balonlar(:

Etiketler: , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

