Çalar Saat Tarih Oluyor.

Merhaba arkadaşlar.Biliyorum siz beni futbol yorumcusu olarak tanıdınız ama bugün değişiklik yapmak istedim.Ben dün biraz erken yattığımdan saat gece 12-1 gibi kalktım ve ondan sonra da uykum gelmedi.Şöyle bir Bilim ve Teknik dergisine bakayım dedim.Şöyle bir dergiyi karıştırıken ilginç bir buluş gözüme çarptı ve bunu sizinle paylaşmak istedim.Glow firması tarafından üretilen köpük yastıklar artık çalar saatin devrini kapatacak gibi görünüyor.Yastığın içinde yer alan Led lambalar ,uyanma süresinden yaklaşık 40 dakika önce yavaşyavaş aydınlanmaya başlıyor.Zaman ilerledikçe ışık kuvvetini biraz daha artırıyor.Böylece sanki üzerimize güneş doğar gibi ,ışığın yardımıyla doğal bir uyanma sürecine giriyoruz.Henüz deneme aşamasında olan bu yastık,piyasaya çıktığında çalar saatlerden hoşlanmayan herkesin seve seve alcağını düşünüyorum.Herkese selam yola devam….

Etiketler: , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

