MEB’in 23 Nisan Denge Oyunu ve Yarışmamız

denge Milli Eğitim Bakanlığının 23 Nisan için açtığı internet sitesinde çok eğlenceli bir oyun var.Tamam çocuklar için yapmışlar ama ben de tüm çocukluğumla 🙂 denemek istedim en fazla 8 saniye dayanabildim.Çocuklar için çok zor buldum şahsen .Siteye Firefoxla girdiğimde balonların neresine tıkladıysam da normal oyunlara giremedim.Ama bu oyunun bir yerlerden buldum linkini onu da hatırlamıyorum :).Kayışlar koptu tam…Neyse sıra geldi iddaama.

İddia ediyorum ki 30 saniye oynayacak çıkmaz!..Buna çıkacak olan varsa kanıtlamak şartıyla ona kitap ya da PSP oyun hediye edeceğim.Olamayacağı için böyle iddialı konuşuyorum :)) Hadi cengaverler dengeli birilerini arıyoruz…

Ne ki bu çocuk oyuncağı adı üstünde yaparım ben diyorsun

        

    O ZAMAN BURDAN BUYUR

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

