Bakın Msniniz Böyle Çalınıyor Aman Dikkat

094222msnpiratebuyuk1Msn çalmayı bir meslek haline getirenler türlü türlü yollara başvururlar.Bazı yöntemler artık yürürlükten kalksada yiyenler yok değil.Şimdilerde ki msn çalma tekniklerinden biriyse kopya siteler yaparak msn adres ve şifreleri almak.Mesela bana da mail olarak gelen "Msnde sizi kim silmiş ya da engellemiş görün" gibi saçma sapan sitelerle  msninize el koyabilirler.Bir de bir ara şöyle bir site "Msninizde kişilerin şimdi nerde olduklarını öğrenin" kurmuşlardı.Çoğu adreslerde hatta reklam verdikleri siteler de vardı.Bazı arkadaşlar yemişti ben de yiyenlerden aldığım haberle yemekten kurtulmuştum.Benim de msnelerim çoğu zaman çalınmıştır hangi yollarla bilmem ama sonunda salakça kontor tekliflerinde bulunurlar geri vermek kaydıyla.Daha ben ne ederim öyle msnyi cünup olmuş gitmiştir :)  Neyse ağzım açılmasın durmaz.Msninizi çalanların yöntemi anlatan çok güzel bir video hazırlamışlar buyrun izleyin tongaya düşmeyin 🙂

Etiketler: , , , , ,

Bir Yanıt Bırakın

