Blog Ödülleri 2008’e Yapılan Eleştirilere Cevap

Blog Ödülleri 2008 oylanması açıklandıktan sonra çoğu blogda eleştiriler yazılıp çizildi.Bende bununla ilgili birşeyler yazmıştım.Bir kaç arkadaşta farklı yönlerden eleştirince ben de bu yazıları bu organizasyonda büyük payı olan Eray Abiye okumasını istedim o da lütfetmiş okudu teşekkürler ve şöyle bir açıklama yaptı aynen aktarıyorum.Kendisinden izin aldım ve size aktarmayı uygun buldum.

Selam Erdal,
Gördüm, okudum. Ama ne cevap vereceğimi bilmiyorum açıkcası. Haklı olunan noktalar var. Ama bas bas bağırıyoruz etrafta, bu ilk, bir sürü hatamız ve eksiğimiz olacaktır, geçmişi değiştiremiyoruz ama bir sonraki yıl daha güzel için uğraşacağız.
Eleştirilmesi de normal, hatta iyi bile. Ama şuna üzülüyorum ki bizim yapmak istediğimiz şey Türkiye’de blogların biraz daha ön plana çıkıp aslında olması gereken yere gelmesini sağlamak.
Bir Allah’ın kulu da çıkıp evet hataları var ama bu adamlar ilk defa yaptılar, hataları olur ama düzelecektir. Sonuçta bu blogkürenin gelişimi için faydalıdır diye yazmadı.
Aynen dediğin gibi hoşuna gitmeyen şeyleri haykırdınız.
Düşünüyor musunuz, bu işleri yapabilmek için kaç kişi gece gündüz sürekli koşuşturma içinde?
Oylamadan önceki 3 gün uyumadık. Aman biraz güzel hediyeler verebilelim diye görüşmediğimiz yer kalmadı.
Sanıyor musunuz herşey kendi kendine oluyor. Biz öyle oturmuşuz insanlar etrafımız da toplanıyor. Böyle değil. Maddi ve manevi bir çok şey koyduk ortaya. Ne yaptığımızı ve nasıl yapacağımızı da gayet iyi biliyoruz.
Onun için eleştirleri toparlıyoruz seneye daha iyisini yapabilmek için. Ama kalkıp bunların da peşinden koşup cevap verecek kadar zamanımız ve adamımız malesef yok.
Biraz kendi ekranınızdan değilde bizim ekranımızdan baksanız inan daha iyi anlarsınız bizi.:)
Neyse şimdi blog konferansı çıktı, onun için kıvranmam gerek. Çok uzun yazdım yav.:)
Hadi görüşürüz, sevgiler.

Açıklaman için bir daha teşekkür ediyorum umarım daha iyi olur…

Etiketler: , , , , , , ,

Bir Yanıt Bırakın

