Blog Ödülleri 2008 Oylaması Başladı

oyverEvet gün geldi çattı çok merakla beklenen Blog Ödülleri oylaması başladı.Oylarımı kullandım hemen.Kimlere verdiğim bana kalsın gerçi kimlerin kazanacağı belli eğer adil olursa 🙂

10 ayrı kategoride 229 aday blog sayfasının oylanarak yarışacağı yarışmada, 5 Mayıs 2008 günü sonuna kadar sevdiğiniz bloglara oy verebiliyorsunuz. Tüm adayların listesi  burada bakabilirsiniz.

Neden adil olursa diyorum çünkü adil olamayacak gibi görünüyor.Sülalemin internetle arası iyiyse bir kaç mail ya da mesaj çok sayıda oy toplayabilirim çünkü.Bu düşünce var çünkü.Bence seçici bir kurulun seçmesi gerekirdi kazananları.Sonuçlarda umarım sürprizler yaşanmaz yaşansa bilin ki bundandır :))

Neyse ben katılamadım çünkü daha yolun başındayım yani şartlarda sağlanan 6 aylık arşivim yok zaten bu şartı da kayıt yaptıktan sonra gördüm.Tüm şevkim tarumar oldu.İyi ki de katılmamışım.Böyle bir olaya hazır değilim ama gelecek sene yapılacak için bir şey diyemem :))Herkese başarılar.Belki ilerde kimlere verdiğimi yazarım hele bir ortalık kıvama girsin.Oylamanın sistemi de hoşuma gitmedi iyileştirme yapsınlar bence sadece tavsiye…sende OY VER!

Etiketler: , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

