Doğudan Yazan Blog Arkadaşlar El Kaldırsın

Arkadaşlar başlık komik gelebilir ama Doğuda yaşayan blogçuları tanımak istiyorum kendilerini tanıtsalar memnun olurum.
Ben Kendimden başlayayım:
Adım Erdal Iğdırlıyım Erzurumda Diş Hekimliği 3. sınıftayım.Anormal biriymişim ama ben onlara göre çok iyi olduğuma inanıyorum.Babam 2. sınıfa kadar bana inat bilgisayar almadı ama en sonunda kandırdım onu🙂
Eskiden bir bloğum vardı hackleyip aldılar artık Bloggerda yazıyorum 2 arkadaşla biri benim kardeşim.3 aydır yazıyoruz her konuda yorumlarımızı yazıyoruz bir de Bloggerla ilgili ipuçları da yazıyorum bazen.Benden şimdilik bu kadar Lütfen biraz kendinizden bahsedin.
Neden böyle bir konu açtım çünkü kıskandım🙂
Batıdaki blog yazan arkadaşlar izmirde ankarada istanbulda toplantılar yapıyorlar az önce ankaradaki videoyu izledim çok kıskandım walla.Biz de istesek böyle bir organizasyon yapabiliriz neden olmasın?

Etiketler: , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

