Bilgisayarı Adım Adım Kullanmayı Öğreten Site

Çoğumuz bilgisayarı tam manasıyla teorik olarak bilmeyiz.Şahsen ben bilgisayarı öğrenmek için herhangi bir kursa gitmedim.Hala da Ofis programlarını tam olarak kullanmayı bilmiyorum özellikle de Exceli…

site1İşte bilgisayarı tam olarak öğrenmek isteyenler için interaktif flash yöntemiyle hazırlanmış bir site önermek istiyorum.Bu site Windows Xp nasıl kullanılır ve Ofis programları Word,Excel,Powerpoint,Outlookda nasıl çalışmalar yapılır özellikleri nedir tüm bu soru(n)larınıza cevap verecektir.Bir de Temel ve İleri diye iki seviye de var.Seviyenize göre seçim yapabilirsiniz.Siteyi inceledim hatta Exceli öğrenmeye başladım gerçekten harika hazırlanmış…

Siz de bilgisayar kullanmayı istiyorsanız ve kurslara gitmek için ne param var ne vaktim diyorsanız hemen BURAYA TIKLAYIN başlayın ya da eksiklerinizi tamamlayın…

Etiketler: , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

