Atatürk’e Neden Sansür Konulsunki?

Sabah sabah Google Reader dan haberleri okuyordum ilginç bir habere daha doğrusu saçmalığa rastladım.Haberde Atatürk’ün eski orjinal resimlerinin renkli yapma işlerinde sansür uygulandığı yazıyordu.Atatürk’ün eşi Latife Hanım photoshop teknikleriyle renklendirme sırasında fotoğraftan çıkarılmıştı.Peki ama neden?

  1. Atatürk eşinin yanında gezmesinden utanıyor muydu?
  2. Atatürk’ün eşinin başörtülü olması bu olayın karşısında duran Laik(!) CHP’nin sevgili elemanlarının bu işi yaparken utanç duymasıydı?

ataturk22 neden düşündüm ben sorgulamak için ama bence 1.si hiç bir zaman geçerli olamaz.Eşine çok büyük bir sevgi bağıyla bağlıydı ve eşini her yönüyle sevgi duyardı yanında da durmasından utanç duymazdı.Diğer nedene gelince saygısız eleman isterse karşı olduğu başörtü meselesinden olsun ya da başka nedenlerle olsun bilmeli ki Atatürk’ün başörtüsü yüzünden Laiklik elden gidecek diye bir laf etmedi ve yanında nasıl açık bayanlarla gezmişse kapalı olan eşiyle de gezebilir.Ne kadar saçmasapan birşey bu benim kapalı olduğundan ben utanmyacağım da başkası utanç duyacak ve hiçbir yerden izin almadan beni birilerinden sansürleyerek fotoğraflarımda düzeltmeler yapacak.Çok yazık biz daha Photoshopda eskiler dosyaları kurcalayalım.Sonumuz AÇIK!  devam edin bu ülkenin size daha çok ihtiyacı var.Bunu yapın daha sonra Anıtkabir’e gidip SAYGI DURUŞUNDA bulunun!

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

