Blogger Yazı Paneli Sıkıcıysa!

Merhabalar bir ara WordPresse geçişler düşünüyordum ama WordPressin Adsense reklamları almadığını birazda geç olsa öğrendiğimde tüm pişmalığımla geri döndüm.Wordpressde beni çeken neydi diyorsanız birkaç çekici vardı.Bunlarda en çekicisi yazı paneli Blogger yazı panelinden (daha önce nefret etme sebebim olan Blogcunun yazı paneline çok benziyor) çok daha kullanışlı bir panele sahip olmasıydı.Mesela ben Bloggerda link eklediğim zaman WordPressdeki gibi yeni pencerede açma seçeneği yok.Bunun için Bloggerda target=_ blank kullanmaktan gına gelmişti.Ya da resim eklediğin zaman resimlerin kalitesinde düşmeler oluyordu ve Youtube videoları eklemek için çok çaba sarfediyordum.

Ama artık bunların çözümünü buldum ve artık Blogger yazı panelini kullanmak zorunda değilim.Bunun yerine şuanda da bu yazıyı yazdığım program Windows Live Writer ı kullanıyorum.Gerçekten çok kullanışlı bir çok güzel özelliği var:

  1. Yazdığın yazının blogdaki görüntüsüyle beraber yazıyorsun.Yani bloğumda nasıl gözükecek diye bir derdin yok sonradan düzeltme derdi de yok.(1.Resim)
  2. Şu benim derdim olan linki yeni sayfada aç kısmı burada var(en çok buna sevindin walla)(2.Resim)
  3. Yazdığın yazıyı bilgisayara kaydedip istediğin zaman devam etmeni sağlıyor.
  4. Bİr yerin haritasını eklemek aşağıda şuanda bulunduğum yer gibi 😀 (3.Resim)
Harita resmi

Ve daha seveceğiniz çok özelliğiyle buraya tıklayıp indirin hemen kurun blog yazmanın rahatlığına varın.

Etiketler: , , , , , , ,

Bir Yanıt Bırakın

