Dikkat Blog Yazmak Öldürür!

Blog yazmak iyi hoşta bunu iş haline getirmek insanı öldürür.Ben şahsen bunu günlük bir hobi olarak görüyorum ve hiç bir zaman da meslek haline getirmeyi düşünmüyorum.Çünkü zaten bir meslek sahibi olmak için geldiğim üniversitede her gün birşeyler karalamak ilerde belki bunları okuyup bir ara ne yazmışım be deyip gelecekte de keyif almak bundan…tek amacım bu…


Zaten meslek haline getirseydim biraz iyi olan ingilizcemle çok ala takip ettiğim yabancı bloglardan Bildirgeç te arkadaşların yaptığı gibi 😀 çeviriler yapıp yayınlarım.Hatta günde böyle 20den fazla çeviri yapacağımdan da şüphem yok.İlgiden de nasibini alır şüphesiz.Ben de bazen sadece günlük olarak kullanmadığım da oluyor…Hep böyle de olmaz bazen kendinizden de bahsedeceksiniz illa sizin gibi düşünenler de olacaktır sizi takip etmek isteyenler de olacaktır.Bunlardan gaza gelip hemen blog açmasalar iyi olur :D…
Blog ne zaman insanı öldürür derseniz…Zaten Türkiye’de iş hayatının insanı gerdiği strese soktuğu bir ortamda yaşıyorsunuz.Tek isteğiniz işteyken biran önce bitse de ben de eve gidim dinleneyim dersiniz…Fakat blog işini meslek haline getirdiğiniz de ofisiniz eviniz olur.Bu sefer de strese ikiye katanır.Amerika’da yaşanan iki ölüm gibi haberden alıntı yapyorum:
Geçtiğimiz ay ABD’de iki arkadaşlarını kaybettiler. Bunlardan ilki Florida North Lauderdale’de oturan 60 yaşındaki Russell Shaw idi. Bir diğer teknoloji blogcusu Marc Orchant is koroner yetmezliğinden öldü. 50 yaşındaydı. Bir üçüncü blogcu, 41 yaşındaki Om Malik daha şanslıydı. Geçtiğimiz Aralık ayında kalp kirizi geçirmiş ama hayatta kalmıştı.
Diyeceksiniz bunlar zaten yaşlı ama stersin ölüme yol açması için yaş sınırlaması yapılmazmış.Walla ben de hocalarımın yalancısıyım o zaman 😀
Dikkat edin işi abartmayın…

Etiketler: , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

