Nisanda Kar ve Vize

Dün akşam bugün ki Ekoloji vizesi için geç saatlare kadar ders çalıştım.Ekolojiyi az çok bilirsiniz:çevre,insan, dünyanın sorunları falan…..Sabah kaltığım da lapa lapa kar yağıyordu bunda ne var diye bilirsiniz ama yazıyı yazdığım tarihe bakın lütfen 9 Nisan.Nisan dediğimiz de insanın aklına yeşillikler, binbir türlü güzellikler gelir.Ben de sabah o niyetle kalkmıştım ama hayal kırıklığına uğradım.Zaten vizelerin verdiği sıkıntı vardı bir de baharda yağan karın sıkıntısı bastı.Hoca genelde kolay sormuştu ama soruların içinde dikkatimi çeken bi sou vardı.Şans mı tesadüf mü bilemiyeceğim ama hoca küresel ısınmanın sonuçlarını soruyordu.Tabi aklıma bir kaç cevap geldi lakin hocanın istediği kadar cevap vermemiştim.Başımı soru kağıdından kaldırdığım da kar halen yağıyordu sanki bana birşeyler söylemek istiyordu ve geçte olsa karın verdiği mesajı almıştım.Hocanın sorduğu soruya zamansız kar yağışı diye cevap verdim.Belkide cevabım yanlıştı ama ben kar cevabını vermekten mutluydum.Zaten önemli olan benim mutluğum değil mi?

İnşallah hoca güzel puan verirde iki kere mutlu olurum🙂

Etiketler: , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

