WordPress Tekrar Açıldı Yasak Kalktı Ama…

Düzenleme:Artık tamamıyla çalışıyor az önce kontrol paneline ulaştım(10.04.2008-10:04)
Emeğe saygısızlık eden basit birkaç blog yüzünden 1 yıldan fazladır kapalı olan ücretsiz blog servisi Wordpess açıldı.İlk başlarda Anonymouse üzerinden gizlice giriş yapıp eskiden çok blog takip ettiğim servisin ne halde oluğuna bakacaktım.Yanlışlıkla bir bloğu yeni pencerede açtım bi de ne göreyim WordPress açılmış da saçılmış :))…Roberto Carlos karşıladı beni Fenerli de olsa severim kendilerini :))
wordpress admin bloggerdal
Yasak kalkmış işte o an çok üzüldüm.Çünkü gönlümde bu bloğu WordPressde açmak vardı.Ama kapalı olduğunda o sıralar bu imkansızdı.Tam da ben bloğu Bloggerda açtım ki olan oldu.Ama bu üzüntüm az da olsa dindi.Neden?
Çünkü…Yeni açılmış bir deneme yapayım dedim ama nafile çoktandır Türkiyede kullanılmayan WordPress nasır tutmuş.Doğru düzgün çalışmıyor.Hemen bir üyelik yapıp kendimi kontrol paneline(Dashboard) atmak istedim ama şu yazıyla karşılaştım yani olmadı…Umarım kısa vadedir.
wordpress admin bloggerdal 2
Şimdilik biraz aksaklık var ama ilerde düzelecektir.
Gözünüz aydın herkese hayırlı olsun varsa bloggerdan oraya transfer belki yakında orda oluruz..

Etiketler: , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

