20 Yıl Önceki 1GB Ve 2008 Model 1GB Çok Farklı

Teknloji insanın gelişimiyle nerelere kadar geldiğini kanıtlayan çok güzel bir fotoğraf.Ama 20 yıl önceki 1 gb da çok büyükmüş.O zamanlar ben bebekmişim tam benim kadarmış.Küçükken şişmanmışım bir MOTOR hastalığı :)) geçirdikten sonra zayıflama süreci başladı ve şimdiki son halimi aldım.1.8o boyum var ama kilom 60 bile değil.Az daha askerlik muayenesinde çürük çıkıyordum.Benim gibi bir askeri kaybedecekti ORDU :)).Ama benimle aynı fikirde olan o işe bakan asker iyi hatırlıyorum “ÇÜRÜKSÜN sen sana bir kaç kilo ekliyim” demişti.O zaman 56 kgdım 58 olmuştum.Artık çürük değildim tecil ettik zaten yarıçıplak donmuştum muayene olanlar bilir o da ayrı bir maceradır sünnet gibi :))…Daha sonra bahsederim o maceralardan o işte o muhteşem fark…

20yagolf3

Etiketler: , , , , ,

Bir Cevap Yazın

