SearchMe Beta Denedim İşte Özellikler

Önceden bahsetmiştim SearchMe arama konusuna yeni boyutlar,değişiklikler getirecek bir sistem gibi gözüküyor zira videodan gördüklerimiz en azından bunları dedirtiyordu.Dün akşam spam maillerime bakarken davetiye yolladıklarını gördüm çok özel biriyim ya :D.Davetiyeyi aldım ve kısa bir üyelikten sonra SearchMe nin aşağıdaki o kara arama sayfasına geldik ilk kendi bloğumu aramak istedim acaba yeni bir blog için indeksleme hızları nasıl tahmin edeceğiniz gibi daha da beta aşamasındanmıdır bilinmez çok yavaş gördüm…searchme beta 1
Bizim gariban blogla ilgili birşey çıkmayınca ben de haberle ilgili arama yaptım ilk sayfalarda abuk subuk şeyler çıktı türkçe hiçbirşey yoktu bence baya bir süre betada kalmalı bu hareketinden dolayı :D.Ama resimde de görüleceği gibi yeni nesil iphonelardaki gibi önizlemeli site resimlerinin çok estetik geçişleri var.
searchme beta 2
Bir diğer ilginç yönü kırmızı halka içinde görülen arama için seçenek özelleştirmesi.Seçenklerde sayfalarda (+18) filtresi ,görünüşü karadan apaka çevirme ve gitmek istenilen sayfanın yeni pencerede mi yoksa aynı pencerede mi açılsın kısımları güzel farklılık yaratmış.
searchme beta 3
İsterseniz bulunan sitelerin altındaki açılır menüye tıklayıp klasik Google arayüzünü de kullanabilirsiniz.
searchme beta 4
Diğer bir hususta Google da var olan ama bu kadar kapsamlı olmayan istediğiniz bölümlerde arama yapmaya yarayan kriter seçeneği var.blog,tarih,hukuk,sanat gibi
searchme beta 5
bloggErdal derkine artı tarafları Googleın arayüzünden sıkılanlar için güzel bir seçenek,kategori seçimleri daha detaylı,seçenekler kısmı kullanışlı.Eksik yönüyse tabii ki de indekslenen site sayısı çok az ben bile yokum daha ne olsun 😀 bu konuda Google’a kafa tutan çıkmadaki WikiSearch var şuanda benim gözümde kafa tutacak ama o da ÇOK ÇALIŞMALI ÇOK

Etiketler: , , , , , , , , , ,

Bir Yanıt Bırakın

