Blogcu’ya Google Adsense Eklendi

Türkiyeden hizmet veren en büyük blog dağıtıcısı konumunda olan Blogcu sonunda Google Adsense ile direk irtibata girdi.Artık Blogcudaki bloglarında blog yazmanın yanında en azından benim de yaptığım gibi bir internet parası çıkartacaklar :D…Eskiden bir kaç karalama yaptığım bir blogcu bloğum vardı onun üzerinden deneme yaptım biraz.İlk başta Google Adsenseden blogcuda reklam yayınlamak için blogger gibi klasik bir izin istiyor.Daha sonra istediğiniz bir yere blogcunun kendi yönetim panelinden reklamlarınızı yayınlayabilirsiniz.İşlemler çok kolay hale getirilmiş.Sistem tam tıkır işliyor hayret kaldım çünkü ne zaman bir yenilik yapsa illa pürüzler çıkıyordu.Temalarda,istatistiklerde olduğu gibi.blogcu adsense
(büyük hali için tıklayın yekeleşir :D)
Ama yiğidi öldür hakkını ver Blogcu iyi işler yapıyor hele de Nokta tarafından satın alındıktan sonra.Şikayet edilen bir yanı varsa o da çok paylaşımın olduğu Forum kısmının hayatına son verilmesi.Ben de bilmediğim halde şikayet etmiştim…Eyleme destek ver gazıyla…Git gide Blogger standartlarında hizmetler vermeye başlayan Blogcu bence popülerliğinden fazla birşey kaybetmeyecektir.Tüm Blogcuda yazan blogdaşlara hayırlı olsun diyorum.
Not:Aslında şeytan diyor aç şöyle kopyalanmış bir meşhur DİZİ sitesi para kazan ama benim paraya değil internet parasına ihtiyacım var onu da burdan kazanacağım 😀

Etiketler: , , , , , , , ,

Bir Yanıt Bırakın

