Blog Ödülleri 2008 Kayıtları Başladı

Sabırsızlıkla beklediğim Eray(Eloy) abi tarafından hayata geçirilen Blog Ödülleri 2008 projesi az önce kayıtlara başladı.Açıklama şöyle :10 ana kategoride en iyi Türkçe içerikli blogların belirleneceği Blog Ödülleri için kayıtlar başladı. 15 Nisan 2008 gecesine kadar sürecek olan kayıtların bitiminden hemen sonra oylama süreci başlayacak. Geç kalmamak için hemen yandaki “blog ekle” görselinden bloglarınızın kaydını yapabilirsiniz
Haber Facebookda grubuna kayıt olduğumdan Eray abi tarafından mesaj olarak yollandı.Hemen kaydı yaptım hiç dururmuyum :D…Haber gündem kategorisinde yaptım kaydımı Eğlenceyle bu kategori arasında kaldım ama bunu daha uygun gördüm.
İddaalımısın diye sorsanız EVET diye haykırmak isterdim ama şuan için çok böyle bir durum yok.Ama Blog okuyucuları yarışması hazırlasaydılar bunda iddaalıyım diyebilirdim.Zira blog yazmadan önce 5-6 yıl okudum.Baya bir blog sitesi hafızam vardır abartılı hatta :D..Belki ilerde iddaalu olurum belli olmaz ama deyip kaydı yaptım genede.Herkese hayırlı olsun 15 Nisanda oylamalar başlıyormuş her kategoride favorilerim var tabii de onları sonra açıklayacağım hele bir ortalık ateşlensin 😀 sonra.Hadi kayda blogcular

Etiketler: , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

