Kartal Bu Sefer Alçaktan Uçtu!

Merhaba ben Ergün.Bu blogun kurucusu Mr.Erdal’ın kardeşiyim.Abim pek futboldan anlamadığı için ve ben futbol manyağı olduğum için artık siz hayranlarımla beraberim.Hadi ilk yorumumuza başlayalım.
Aslında ben bir FENERBAHÇE‘li olarak maçtan önce epey endişelendim.Artık hakemdenmi yoksa Beşiktaş’ın oyun anlayışındanmı bilmiyorum.Çünkü FENERBAHÇE’nin önceki derbilerine bakarsak hakemler tarafından ne kadar basitçe cezalandırıldığını kolayca hatırlayabiliriz.Fenerbahçe maçtan önce Beşiktaştan daha rahat rakip ise bir o kadar stresliydi.Beşiktaş yenilirse liderle puan farkı 5 olacaktı ve bu da beşiktaşın şampiyonluk yarışında neredeyse pes edeceğni gösteriyordu.Herkes Beşiktaş’ın maça hızlı başlayacağını düşünürken maça hızlı başlayan Fenerbahçe’ydi ta ki ilk golü atana kadar.O golde Alex mi uzun Gökhan Zan mı uzun ben karıştırdım vallah.Fenerbahçe golü attıktan sonra geri çekilince Beşiktaş oyunun kontrolünü eline aldı.Almasına aldı da net gol pozisyonları sadece attıkları goldü.Fenerbahçe geri çekilmeseydi ve hakem zamanında Baki’yi oyundan atsaydı maç daha da farklı olabilirdi.Fenerbahçe’nin attığı 2.gol Alex’in saha da geziyor diyenlere iyi br cevaptı.Topu orta sahadan alıp nobrenin darbesine rağmen semihe aktarması ve düştükten sonra aynı hızla kalkıp golünü atması bence bir futbolcu için yapılması imkansız şeyler.Ama işin içinde Alex olunca olmaz böyle denilen hareketler olur hale geliyor.Golden sonra Ali bilginin net 2 gol pozisyonunu kaçırması maçın tuzu biberi oldu.Hakem Yunus Yıldırım bana göre maçı iki taraf açısından kötü yönetti.Baki’ye 50. dakikada kırmızı kart göstermemesi ve Beşiktaş’ın maçın son dakikalarında bir penaltısı vermemesi hakemin notunu düşürdü.Özellikle çok sarı kart göstermesi ne kadar aciz bir duruma düştüğünü gösteriyor.Neyse sonuçta Beşiktaş’ı yendik darısı Chelsea’nin başına.Tekrar buluşmak dileğile.Fenerbahçe’ye Selam Yola Devam……
Bu da maçın golleri

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

